EXKLUZÍV AJÁNLAT CSAK A MARKETING COMMANDO ÜGYFELEINEK 2023. SZEPTEMBER 30-IG

nap
óra
perc
mp
Szervezetfejlesztő - OD tanácsadó képzés
antener logo

ReBoost
Vezető- és szervezefejlesztő képzés a kis- és középvállalkozások fókuszával

A hatékonyság a szenvedélyed? A jövőt saját csapatod fejlesztésében látod? Elhivatottságod a változásra való felkészítés? Újító megoldásokat nyújtunk a szervezeti kihívásaidra!

Szervezetfejlesztő - OD tanácsadó képzés kép

lehet, hogy pont erre vártál?

Készen állsz arra, hogy mély, gyakorlati szintű szervezetfejlesztési tudást szerezz, közvetlenül azoktól akik valódi tapasztalattal rendelkeznek a területen?

antener szervezetfejlesztési képzés

Ha szeretnéd javítani saját szervezeted működését, hatékonyságát és eredményességét, jó helyen jársz!

Talán úgy érzed, hogy a jelenlegi rendszer nem optimális, és szeretnél új eszközöket, módszereket és stratégiákat megismerni, amelyek segítségével hatékonyabbá tudod tenni a munkádat.

A ReBoost képzés lehetőséget ad arra, hogy elmélyítsd a tudásodat és készségeidet a szervezetfejlesztés területén. A képzés során olyan kulcsfontosságú témákat érintünk, mint a motiválás a fizetésen túl, a belső jutalmak és a rezonáns vezetés bevezetése, valamint a kritikus konfliktuskezelési stratégiák elsajátítása. Összpontosítunk arra is, hogy miként lehet a cégvezetés támogató és inspiráló erővé alakítani, miközben biztosítjuk, hogy a csapat minden tagja felelősen és magabiztosan tudja képviselni saját álláspontját.

Téged várunk a ReBoost vezető és szervezetfejlesztő képzésre, ha...

01

KKV vezető vagy, aki arra törekszik, hogy átlépje azokat a növekedési korlátokat, amelyek eddig gátolták a vállalatodat, és készen áll arra, hogy új vezetői készségeket sajátítson el, amelyek hozzájárulnak egy egészséges, fejlődő szervezeti kultúra kialakításához.

02

Alapító-vezető vagy, aki megérti, hogy a változás nemcsak szükséges, hanem lehetőség is egy sikeresebb jövő kialakítására. Tudod, hogy az új stratégiák elsajátítása ls alkalmazása alapvető ahhoz, hogy megtartsd és erősítsd a céged alapértékeit a növekedési folyamat során.  

03

Csoportvezető vagy, aki kész a csapatával együtt növekedni, fejleszteni a vezetői kompetenciákat, és hozzájárulni egy bizalomra épülő, együttműködő munkakörnyezet kialakításához, ahol mindenki képes felelősen képviselni a saját álláspontját.

04

Frissen kinevezett vezető vagy, aki tudja, hogy a fejlődéshez vezető út tanulással és adaptációval jár, és szívesen rászánod a szükséges időt és energiát ahhoz, hogy elsajátísd a rezonáns vezetésnek, a motiválásnak és a hatékony delegálásnak eszköztárát, melyből az egész szervezetnek előnye származik. 

ha te is gondolkodtál már azon, hogy...

Hogyan oldjuk meg a legnagyobb szervezeti kihívásainkat?

A munkahelyi kihívásokkal és problémákkal való küzdelem nem könnyű feladat, de azt szeretnénk, hogy tudd: nem vagy egyedül. 

A képzésünk alapja egy gyakorlatorientált megközelítés, amely specifikusan arra van tervezve, hogy elmélyítsd és továbbfejleszd a vezetési készségeidet saját szervezeted növekedésének elősegítése érdekében. Az általunk kínált program során, élő esettanulmányokon és valós helyzeteken keresztül sajátíthatod el azokat a módszereket, amelyek közvetlenül alkalmazhatóak a mindennapi kihívások kezelésében.

A tanulási út során, mentorok által vezetett kiscsoportokban mélyedsz el a gyakorlatban, ahol azonnal látni fogod a tanultak alkalmazásának eredményét a saját vállalkozásodban. A képzés a „törzsi modell” és a rezonáns vezetés mellett számos egyéb innovatív szervezeti kultúra és beavatkozási modell bemutatásával, valós idejű alkalmazásukkal erősíti a vezetői készségeidet.

Az összeállított programunk olyan, mint egy eszköztár, amelyhez bármikor fordulhatsz, miközben saját vállalkozásod növekedését vezeted, akár egy hosszú távú KKV vezetőként, egy alapító-vezetőként, egy csoportvezetőként vagy egy frissen kinevezett vezetőként. Megtanítunk arra, hogyan alkalmazd az újonnan megszerzett tudást a gyakorlatban, segítve a vállalkozásodat abban, hogy erősebbé és sikeresebbé váljon, miközben hű marad az alapítói értékekhez.

A képzés során stratégiai és gyakorlati eszközöket adunk a kezedbe, hogy...

a program részletei

Ha velünk tartasz, ezeket fogod tanulni:

Praktikus módszertani alapokat nyersz, melyek segítenek felismerni és megérteni a saját szervezeted igényeit és dinamikáját. A modulok között a valóságban is kipróbálhatod a tanultakat, miközben folyamatos szupervízió és mentorálás segít a fejlődésben.

szervezetfejlesztő képzés modulok

1. modul

Vezető- és szervezetfejlesztési alapok

2. modul

Beavatkozások

Szervezetfejlesztő - OD tanácsadó képzés
Szervezetfejlesztő - OD tanácsadó képzés modulok

3. modul

A szervezet működését befolyásoló rendszerek

HOGYAN FOG KINÉZNI A KÉPZÉS?

A képzés keretei

Abban hiszünk, hogy a hatékony, élhető, sőt szerethető vállalati működés elérhető. Szervezetfejlesztőként és képzőként is megközelítésünk középpontjában az ember áll.  Ehhez nemcsak eszköztárat adunk, hanem szemléletet is. 

8 képzési nap

A képzések kontaktórái  9.00-16.30 között valósulnak meg az alábbi időpontokban:

  • 2023. november 9. (csütörtök)
  • 2023. november 16. (csütörtök)
  • 2023. november 30. (csütörtök)
  • 2023. december 14. (csütörtök)
  • 2024. január 11. (csütörtök)
  • 2024 január 25. (csütörtök)
  • 2024 február 8-9. (csütörtök-péntek)

projektmunka

A képzési folyamat során résztvevőknek lehetőségük nyílik arra, hogy a tanultakat közvetlenül alkalmazzák a saját szervezetükben, miközben az egész folyamat alatt támogatást és visszajelzést kapnak. A projektmunka kiváló alkalom arra, hogy a résztvevők a tanultakat gyakorlatba ültessék a saját szervezetükben, függetlenül annak méretétől

Folyamatos mentoring

Tudjuk, hogy vezetőként az elméleti tudást a gyakorlatban alkalmazni nem mindig egyszerű. Ezért a képzés során végig mellettetek állunk, hogy támogathassunk benneteket, ha elakadtok. 

Folyamatos online mentoringgal, feldolgozást segítő eszközökkel támogatjuk a folyamatot, hogy hatékonyan tudjatok fejlődni vezetőként.

ha kíváncsi vagy,

velük már együtt dolgoztunk

Másfél évtizede a képzés-fejlesztésben dolgozunk; számos szervezettel dolgoztunk együtt; így pontosan látjuk, hogy milyen tipikus és atipikus megoldásra váró helyzetek merülnek fel a cégek életében.

antener referenciak

Mit mondanak rólunk?

Kiktől fogok tanulni?

"Az igazi fejlődés önmagunk megértéséből fakad. Hiszem, hogy az egyéni hatékonyság és a szervezet sikeressége összekapcsolódik."

Az Antener szakmai vezetője, valamint a Z-Press Kiadó felelős vezetője.  Kommunikációs – PR szakember, executive coach, persolog® Viselekedésprofil-elemző, a University of Wolverhampton pszichológusjelöltje. Több mint 20 éve dolgozik a felnőttképzésben; főként kommunikáció-fejlesztéssel foglalkozik, elsősorban személyes hatékonyságot erősítő programokkal. 

Szakterületei:

  • EQ alapú vezetésfejlesztés
  • DISC alapú kommunikációfejlesztés
  • Executive coaching
  • Pozitív pszcihológia alapú változásmenedzsment
  • Értékfeltáró vezetés

 

 

Piroska Tímea, PCC
tréner, coach, felnőttképzési szakértő

Szobonya László
szervezetfejlesztő, tréner coach

" A világunkat saját szemüvegen keresztül látjuk, amely meghatározza korlátainkat és lehetőségeinket, formálva a problémák azonosításának és megoldásának módját"

15 éves nemzetközi üzleti múlttal, közép- és felsővezetői tapasztalattal a háta mögött, közel másfél évtizede foglalkozik szervezet- és vezetőfejlesztéssel, szervezeti tanácsadással és executive coachinggal. Több éven át a Flow Coaching School mentora és co-trénere volt. A nemzetközi GPOP™ és ARPe© képzések szakértője és trénere. Komplex szervezetfejlesztési folyamatokat tervezett és kivitelezett, kiscsoportos train the trainer képzésektől a 200 fős össz-vállalati megmozdulásokig.

Szakterületei: 

  • szervezeti kultúra felmérés, fejlesztés
  • Executive Coaching
  • Vezetésfejlesztés
  • Szervezeti hatékonyság növelése
  • ARPe© alapú szervezetfejlesztési  folyamatok

Eddig jól hangzik; mik az opciók?

részletfizetés lehetőséggel!

524.000 Ft + áfa

részletfizetési lehetőséggel!

399.000 fT + áfa

Nekem való a Szervezetfejlesztő - OD tanácsadó képzés?

Nem a te képzésed, ha:

viszont neked való akkor, ha:

Antener

Hello, mi vagyunk az ANTENER!

Másfél évtizede a képzés-fejlesztésben dolgozunk és imádjuk csinálni!

Legyen szó a vállalati ügyfeleknek szóló nyelvi, készségfejlesztő és számítástechnikai képzésekről,  szervezetfejlesztésről, tréningekről vagy coachingról, célunk, hogy ügyfeleinknek olyan szolgáltatást nyújtsunk, ami valóban forradalmian új és izgalmas.

Szeretnénk, ha a résztvevők élményt szereznének, miközben fejlesztik készségeiket, növelik hatékonyságukat, és elérnek egy magasabb szintet, mind szakmailag, mind személyiségükben. Azért dolgozunk, hogy forradalmasítsuk a képzés-fejlesztési területet, és biztosítsuk ügyfeleink számára a lehető legmagasabb színvonalú szolgáltatást.

Találkoztunk már?

antener behaviour hr magazin
antener tedx
antener - z-press kiadó
accredited center antener
accredited provider antener

Itt tudsz jelentkezni!

Minden jelentkezővel  felvesszük a kapcsolatot, hogy megismerjük egyéni igényeit és a vezetői kihívásokat, amelyekre megoldást keres. Így tudjuk biztosítani azt, hogy a képzés valóban személyre szabott legyen. 

Gyakran Ismételt Kérdések

A ReBoost vezető- és szervezetfejlesztő képzés egy gondosan kialakított program, amely arra törekszik, hogy a résztvevők készségeket és ismereteket szerezzenek, amelyek segítik őket a növekedési és vezetési kihívások kezelésében, amelyekkel a kis- és középvállalkozások vezetői szembesülnek. A képzés során a résztvevők tanulmányozzák a szervezetfejlesztés alapjait, a beavatkozási technikákat, és a működést befolyásoló rendszereket. A képzés hangsúlyt fektet az alapító-vezetők szerepére, a delegálás fontosságára, a belső motivációk kezelésére és arra, hogyan lehet megőrizni a cég alapértékeit a növekedés során. Ezen túlmenően, a résztvevők valós projektmunkát is végeznek a saját szervezetükben, lehetővé téve számukra, hogy közvetlenül alkalmazzák a tanultakat gyakorlatban.

Nincs szükség konkrét előképzettségre a képzés elvégzéséhez. Azonban előnyt jelenthet, ha rendelkezel valamilyen szervezeti vagy vezetői tapasztalattal.

A képzés során nemcsak elméleti tudásra tesznek szert a résztvevők, hanem gyakorlati tapasztalatokra is. A képzés magában foglal egy projektmunka szegmenst, ahol a résztvevőknek lehetőségük nyílik saját szervezetükben egy projekten dolgozni, amely segíti őket abban, hogy jobban megértsék és kezeljék a vezetői és szervezetfejlesztési kihívásokat. A projektmunka keretei rugalmasak, így a projekt megvalósítható kisebb  és nagyobb létszámú vállalkozásoknál is. A gyakorlati tapasztalatok megszerzését tovább erősíti az, hogy a képzés során valós életből vett példákkal, esettanulmányokkal és szimulációkkal dolgozunk, lehetővé téve a résztvevők számára, hogy a valós körülmények között kipróbálják és finomítsák az újonnan megszerzett készségeiket és ismereteiket.

A képzés teljesítésének feltétele az aktív részvétel a képzési napokon, valamint a saját cégnél végzett vezetési- vagy szervezetfejlesztési projektmunka. A képzés a magyarországi jogszabályoknak megfelelően, a felnőttképzési törvény alapján bejelentett képzésként valósul meg; a képzés elvégézésével Tanúsítvány szerezhető. A képzést az brit The CPD Accreditation Office akkreditálta, így nemzetközi tanúsítvány is szerezhető a képzés elvégzéséről 

Megértjük, hogy a mindennapi munka és egyéb kötelezettségek mellett néha nehéz minden képzési alkalomra eljutni. A képzés tervezésekor figyelembe vettük ezt, és bizonyos mértékű rugalmasságot biztosítunk. Azonban azt javasoljuk, hogy a résztvevők ne hiányozzanak két képzési napnál többet, hogy biztosítsák a képzési anyagok zavartalan és teljes elsajátítását, valamint a projektmunkában való aktív részvételt. Fontos megjegyezni, hogy a projektmunka folyamatos fejlődését és a csoportos munkát a gyakori hiányzás hátrányosan befolyásolhatja, így arra biztatjuk a résztvevőket, hogy igyekezzenek minél aktívabban részt venni a képzés minden moduljában.

A projektmunka egyik különlegessége, hogy közvetlenül a résztvevők saját szervezeteiben kerül megvalósításra. Ez lehetőséget teremt arra, hogy a résztvevők saját maguk, „élőben” láthassák a képzés során tanultak gyakorlati alkalmazását, és közben valódi értéket teremtsenek a saját szervezetükben. Az a célunk, hogy a projektmunka során a résztvevők azonnal hozzákezdjenek az elsajátított tudás gyakorlati alkalmazásához, és ezen keresztül lássák annak közvetlen hatásait a szervezetük működésére és sikerességére.

A projektek tervezése során fontos szempont, hogy a választott téma és célkitűzések megfeleljenek a szervezet aktuális kihívásainak és lehetőségeinek, és alkalmazkodjanak a szervezet méretéhez és specifikációjához – legyen az egy 2 fős vállalkozás,  egy 10-20 fős cégcsapat vagy 100 fős szervezet. Így garantálhatjuk, hogy a projektmunka valós és értékes tapasztalatokat és eredményeket hoz minden résztvevő számára.

A képzés 2023. novemberében kezdődik és 2024 februárjában zárul.

8 alkalommal találkozunk személyesen, 9.00 és 16.30 között.

A képzést végigkíséri a mentorálási folyamat, valamint a saját szervezetnél végzett projektmunka. Ennek időtartama természetesen az adott cég megoldásra váló kihívásaitól is függ; tapasztalataink alapján  minimum 10 óra időráfordítás szükséges.

Igen, a képzési programunk lehetőséget biztosít a részletfizetésre, hogy minél több vezető számára tegyük elérhetővé a képzést. 

A képzés költsége teljes mértékben elszámolható, mint üzleti kiadás. Cégvezetők, vállalkozók esetében ez egy bevett gyakorlat, amely lehetővé teszi, hogy a képzési költségeket szervesen integrálják a szervezet költségvetésébe és üzleti tervezésébe.

A képzés felnőttképzés; felnőttképzési szerződést kötünk a résztvevőkkel. Az elszámoláshoz szükséges Nyilatkozatot arról, hogy a képzést a Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszerben megtettük, kiállítjuk. 

írj nekünk!

Nem kaptál választ a Gyakran Ismételt Kérdések között?

Ha a te kérdésedet nem válaszoltuk meg még a Gyakran Ismételt Kérdések között, kérlek, írj nekünk e-mailt a hello@antener.hu címre és munkanapokon 24 órán belül válaszolunk!

Ha nem szeretsz e-mailt írni,  ügyfélszolgálatunkat hétköznapokon 9.00-17.00 közt a következő módokon éred el:

személyesen a 1096, Budapest, Thaly Kálmán utca 16-18 fsz. címen,

Telefonon pedig hívd Juditot a +36 20 264 5259-es számon.

© antener kft.|  felnőttképzési nyilvántartási szám: B /2020/000319

Adatvédelmi irányelvek