Mandatory Credit: Photo by OJO Images / Rex Features ( 1293977a ) MODEL RELEASED Business people talking on conference call VARIOUS

 

 

Minisorozatunk záró része a technikai nehézségekkel foglalkozik: ha valakit nem hallunk rendesen, ha technikai probléma adódik egyik- vagy másik oldalon vagy épp hogyan kérjük meg a résztvevőket, hogy ismételjék meg a korábban mondottakat.

 

 

 

 

Someone is not speaking loudly enough  (Valaki nem beszél elég hangosan)

 

  • I’m afraid we can’t hear you very well. Can you please speak up? (Attól tartok, nem hallunk túl jól. Tudnál hangosabban beszélni?)
  • There’s a lot of background noise. Can you speak a little louder please? (Nagyon nagy háttérzaj van, tudnál kicsit hangosabban beszélni?)
  • I’m only catching every other word. Can you move closer to the microphone? (Csak minden második szót értek. Közelebb tudnál kerülni a mikrofonhoz?)

 

 There’s a technical problem on your end  (Technikai probléma a mi oldalunkon)

  • I think there’s a problem with the line. We’re looking into it now. Please give us a moment. (Azt hiszem valami gond van a vonallal, épp vizsgáljuk mi lehet az. Adjatok egy percet.)
  • We’ve got a problem here. Please be patient and give us a few minutes while we fix it …  (Van valami probléma, kérlek legyetek türelmesek és adjatok pár percet míg helyrehozzuk.)
  • We’ve got a few issues here. Please bear with us while we check the settings. (Történt valami, egy kis türelmet kérünk, amíg ellenőrizzük a beállításokat. )

 

There’s a technical problem on the other end  (Technikai probléma a másik oldalon)

  • Unfortunately we can’t hear you very well. Could you check the connection on your end? (Sajnos nem hallunk benneteket túl jól. Meg tudnátok nézni a kapcsolatotokat?)
  • John, I can hear you but I can’t see you. Can you check your video is enabled? (John, hallak, de nem látlak téged. Megnéznéd, hogy a video engedélyezve van?)
  • Brian, I can’t hear or see you – but chat seems to be working. Can you log out and log in again? (Brian, nem látlak és hallak, de úgy tűnik a chat működik. Kijelentkeznél, majd bejelentkeznél újra?)

 

Explaining  (Magyarázat)

  • Sorry everyone, we’re looking for the PowerPoint slides. Please give us a second. (Elnézést, a Power Point prezentációkat keressük, adjatok egy másodpercet!)
  • Please, bear with me while I adjust the settings. (Egy kis türelmet kérek, amíg elvégzem a beállításokat.)
  • We’re just talking with our IT support. It’ll be a few minutes. (Épp az IT supporttal beszélünk. Néhány percet igénybe fog venni.)

 

Checking information / understanding  (Az információ/megértés ellenőrzése)

  • Do you see the pop-up window with more options? (Látjátok a felugró ablakot az opciókkal?)
  • Are you using a headset or the conference phone? (Fejhallgatót, vagy konferencia-telefont használtok?)
  • Have you turned off the microphone on your computer? (Kikapcsoltad a számítógép mikrofonját?)

 

 Giving advice to solve the problem (Tanácsok a probléma megoldásához)

  • Have you tried checking your mute button? (Megnézted, hogy nincs-e levéve a hang?)
  • You could try updating your browser. (Megpróbálhatnád frissíteni a böngészőt.)
  • How about hanging up and redialing in again? (Mi lenne ha letennéd és újratárcsáznál?)

 

Ezzel háromrészes sorozatunk végére értünk. Ha az Ön képzője is felkészült arra, hogy a mindennapi munkájukhoz élesben használható tudást nyújtsanak, gratulálunk, Önök jól választottak.

Ha viszont nem elégedett, vagy megoldásra vár a vállalati nyelvi képzés az Önök cégénél, ne habozzon keresni minket. KATTINTSON IDE, töltse ki az alábbi űrlapot, és még ma felvesszük önnel a kapcsolatot!

Az igényfelmérés és konzultáció természetesen díjmentes.